Service Provider

BRINEL ofera servicii de administrare a Infrastructurii IT de tip  Managed Services (on-site cat si off-site, in centrul de date al clientului) si in  Centru Autorizat de Service pentru diferite linii de echipamente produse de lideri mondiali in IT.

Oferim si servicii Cloud cu gazduire directa in DataCenter-ul BRINEL sau in DataCenter-ul funizorului.

 
alege serviciul care ti se potriveste

contacteaza-ne

Servicii

Servicii pentru Infrastructura IT

- Managed Services -

Suport permanent pentru utilizatori on-site, permanent sau ticket based
Suport permanent pentru utilizatori on-site, permanent sau ticket based

Prezenta permanenta in timpul programului de lucru, la sediul clientului sau la cerere a unui specialist in cazul in care in infrastructura clientului apar incidente hardware sau software care nu pot fi diagnosticate/remediate decat prin prezenta onsite. De asemenea se ofera suport permanent utilizatorilor pentru rezolvarea problemelor curente de reconfigurare, instalare sau ajutor in utilizare.

 

 

Suport pentru utilizatori remote ticket based
Suport pentru utilizatori remote ticket based

 

Un serviciu care asigura functionarea corecta a sistemelor utilizatorilor prin apelarea la suport remote pe baza de tichete. Serviciul include interventii flexibile via telefon sau conexiune remote pentru SO si aplicatiile Microsoft. Suport de urgenta in afara orelor de program.

Suport si administrare infrastructura servere, storage, comunicatii permanent sau ticket based
Suport si administrare infrastructura servere, storage, comunicatii permanent sau ticket based

Maximizeaza disponibilitatea serverelor si echipamentelor core si asigura accesul la datele organizatiei in regim 24/7, 365 zile pe an. Sunt incluse:  Mentenanta fisierelor jurnal;  Managementul si optimizarea functionarii serverelor;  Managementul spatiului disponibil pe sistemul de stocare;  Administrarea serviciilor de tip print server;  Configurarea si personalizarea serviciilor routing si firewall dupa cerintele organizatiei.

Monitorizare proactiva infrastructura
Monitorizare proactiva infrastructura

Asigura monitorizarea functionarii echipamentelor critice din infrastructura core, generand alerta in cazul in care parametrii de functionare nu se incadreaza in valorile stabilite. Sunt incluse:  Monitorizarea disponibilitatii serviciilor care ruleaza pe servere; Monitorizarea aplicatiilor; Monitorizarea echipamentelor fizice.

Administrare securitate infrastructura
Administrare securitate infrastructura

Asigura implementarea si mentinerea masurilor de securitate fizica si logica in infrastructura clientului conform bunelor practici in domeniu. Evalueaza si clasifica riscurile de pierdere, furt sau corupere a datelor. Evalueaza riscurile de acces neautorizat interior sau din exterior. Implementeaza si administreaza solutiile de protectie perimetrala, de protejare impotriva atacurilor, de criptare a informatiilor sensibile si de implementare a politicilor de acces la date pe baza de niveluri de securitate aprobata.

Managementul schimbarii
Managementul schimbarii

Ofera serviciile profesionale privind consultanta, proiectarea si executia planurilor de transformare digitala a organizatiei. Evalueaza situatia existenta a infrastructurii IT si impreuna cu clientul, pe baza planurilor de dezvoltare ale acestuia furnizeaza suportul de decizie privind investitiile, transformarile sau inbunatatirile necesare in infrastructura IT care sa corespunda noilor etape de dezvoltare.


 - Centru de Service Autorizat -

Brinel este centru autorizat de service pentru diferite linii de echipamente produse de catre 

Beneficiile clientului la apelarea unui centru autorizat:

Garantia existentei unei autorizari oficiale din partea producatorului care confirma parteneriatul cu Net Brinel.

Competente tehnice ale personalului implicat in diagnosticarea si repararea echipamentelor.

Garantia faptului ca furnizorul de servicii are dreptul si obligatia de a folosi canalele autorizate de catre producator pentru obtinerea pieselor necesare reparatiilor.

Activitatea centrului de reparatii este verificata si auditata periodic de catre reprezentantii producatorului pentru respectarea standardelor de calitate impuse contractual.

Furnizorul de servicii are dreptul de a apela oricand, direct la reprezentantii producatorului pentru sprijin in rezolvarea problemelor complexe.

Orice echipament aflat in garantie insotit de documentul de achizitie valid, indiferent de locul de unde a fost cumparat, va beneficia de service conform specificatiilor producatorului.

Pentru echipamentele iesite din garantie, diagnosticarea si repararea se vor face de personal cu competente tehnice certificate de catre producator, iar piesele necesare sunt obtinute pe canalele autorizate de catre acesta.

Servicii

Servicii Cloud

- Alpis Data Center -

Centrul de date BRINEL este localizat intr-una din cele mai sigure zone din Romania (Cluj-Napoca) si este proiectat si executat conform specificatiilor Tier III ale Uptime Institute. Astfel, centrul de date BRINEL asigura o continuitate a afacerii dvs, beneficiind de un spatiu securizat fizic, cu redundanta pe sistemele electrice si back-up prin UPS si generator diesel.

Colocare
Colocare
  • Mediu securizat
  • Sisteme de racire profesionale
  • Continuitate asigurata prin arhitectura
  • Platesti cat consumi.
IaaS
IaaS
  • Fara investitii in hardware
  • Beneficiaza de politica pay-per-cost
  • Puteti inchiria separat sau impreuna computing, storage sau networking
  • Scalabilitatea platformelor IaaS va ajuta la optimizarea cheltuielilor IT.
PaaS
PaaS

Beneficiaza de intreaga structura necesara pentru a pune in functiune aplicatiile tale:

  • Paas for ERP: IaaS + Sistem de operare + Middleware + Baza de date
  • PaaS for Dev&Test: IaaS + Sistem de operare + Instrumente de dezvoltate.
Disaster Recovery Center (DRC)
Disaster Recovery Center (DRC)

Un DRC colocat va permite implementarea facila si in costuri minime a politicilor de continuitate proprii.

Setati propria retea, servere sau storage ca si in centrul Dvs de date.

Acces continuu la datele Dvs.


- Microsoft Azure - 

Platforma Cloud Azure ofera o gama larga de servicii bazate pe consum pentru diverse aplicatii, solutii de calcul, solutii de storage si solutii de reteaPuteti dezvolta aplicatii utilizand orice limbaj de programare, instrument sau platforma; de asemenea puteti integra aplicatiile din cloud cu infrastructura IT existenta. Specialistii BRINEL va pot ajuta in procesul de migrare la Microsoft Azure, pentru ca dumneavoastra sa nu resimtiti blocaje in activitatea curenta.

Explorati optiunile de servicii cloud prin Microsoft Azure.