BRINEL oferă servicii de administrare a Infrastructurii IT de tip Managed Services (atât on-site cât și off-site, în centrul de date al clientului) și în Centrul Autorizat de Service pentru diferite linii de echipamente produse de lideri mondiali în IT.
Oferim și servicii Cloud cu găzduire directă în DataCenter-ul BRINEL sau în DataCenter-ul funizorului.
Prezenta permanență în timpul programului de lucru, la sediul clientului sau la cerere a unui specialist în cazul în care în infrastructura clientului apar incidente hardware sau software care nu pot fi diagnosticate/remediate decât prin prezența onsite. De asemenea se oferă suport permanent utilizatorilor pentru rezolvarea problemelor curente de reconfigurare, instalare sau ajutor în utilizare.
Un serviciu care asigură funcționarea corectă a sistemelor utilizatorilor prin apelarea la suport remote pe bază de tichete. Serviciul include intervenții flexibile via telefon sau conexiune remote pentru SO și aplicațiile Microsoft. Suport de urgență în afara orelor de program.
Maximizează disponibilitatea serverelor și echipamentelor core și asigură accesul la datele organizației în regim 24/7, 365 zile pe an. Sunt incluse: mentenanța fișierelor jurnal; managementul și optimizarea funcționării serverelor; managementul spațiului disponibil pe sistemul de stocare; administrarea serviciilor de tip print server; configurarea și personalizarea serviciilor routing și firewall după cerințele organizației.
Asigură monitorizarea funcționării echipamentelor critice din infrastructura core, generând alertă în cazul în care parametrii de funcționare nu se încadrează în valorile stabilite. Sunt incluse: monitorizarea disponibilității serviciilor care rulează pe servere; monitorizarea aplicațiilor; monitorizarea echipamentelor fizice.
Asigură implementarea și menținerea măsurilor de securitate fizică și logică în infrastructura clientului conform bunelor practici în domeniu. Evaluează și clasifică riscurile de pierdere, furt sau corupere a datelor. Evaluează riscurile de acces neautorizat din interior sau din exterior. Implementează și administrează soluțiile de protecție perimetrală, de protejare împotriva atacurilor, de criptare a informațiilor sensibile și de implementare a politicilor de acces la date pe bază de niveluri de securitate aprobată.
Oferă serviciile profesionale privind consultanța, proiectarea și execuția planurilor de transformare digitală a organizației. Evaluează situația existentă a infrastructurii IT și împreună cu clientul, pe baza planurilor de dezvoltare ale acestuia furnizează suportul de decizie privind investițiile, transformările sau înbunătățirile necesare în infrastructura IT care să corespundă noilor etape de dezvoltare.
BRINEL este centru autorizat de service pentru diferite linii de echipamente produse de către
Beneficiile clientului la apelarea unui centru autorizat:
Garanția existenței unei autorizări oficiale din partea producatorului care confirmă parteneriatul cu Net BRINEL.
Competențe tehnice ale personalului implicat în diagnosticarea și repararea echipamentelor.
Garanția faptului că furnizorul de servicii are dreptul și obligația de a folosi canalele autorizate de către producător pentru obținerea pieselor necesare reparațiilor.
Activitatea centrului de reparații este verificată și auditată periodic de către reprezentanții producătorului pentru respectarea standardelor de calitate impuse contractual.
Furnizorul de servicii are dreptul de a apela oricând, direct la reprezentanții producatorului pentru sprijin în rezolvarea problemelor complexe.
Orice echipament aflat în garanție însoțit de documentul de achiziție valid, indiferent de locul de unde a fost cumpărat, va beneficia de service conform specificațiilor producătorului.
Pentru echipamentele ieșite din garanție, diagnosticarea și repararea se vor face de personal cu competențe tehnice certificate de către producător, iar piesele necesare sunt obținute pe canalele autorizate de către acesta.
Centrul de date BRINEL este localizat într-una din cele mai sigure zone din România (Cluj-Napoca) și este proiectat și executat conform specificațiilor Tier III ale Uptime Institute. Astfel, centrul de date BRINEL asigură o continuitate a afacerii dvs, beneficiind de un spațiu securizat fizic, cu redundanță pe sistemele electrice și back-up prin UPS și generator diesel.
Beneficiază de întreaga structură necesară pentru a pune în funcțiune aplicațiile tale:
Un DRC colocat va permite implementarea facilă și în costuri minime a politicilor de continuitate proprii.
Setați propria rețea, servere sau storage ca și în centrul Dvs de date.
Acces continuu la datele Dvs.
Platforma Cloud Azure oferă o gamă largă de servicii bazate pe consum pentru diverse aplicații, soluții de calcul, soluții de storage și soluții de rețea. Puteți dezvolta aplicații utilizând orice limbaj de programare, instrument sau platformă; de asemenea puteți integra aplicațiile din cloud cu infrastructura IT existentă. Specialiștii BRINEL vă pot ajuta în procesul de migrare la Microsoft Azure, pentru ca dumneavoastră să nu resimțiți blocaje în activitatea curentă.