Explorați componente din suita de aplicații Microsoft Dynamics 365 care se potrivesc cel mai bine cu dimensiunea și cerințele unice ale companiei dvs. Vom dezvolta o soluție flexibilă și cuprinzătoare pentru modernizarea fluxurilor de lucru operaționale.
Maximizați vizibilitatea financiară și profitabilitatea afacerii.
Transformați lanțul de aprovizionare într-un avantaj competitiv.
Soluții flexibile, implementate pentru nevoile dumneavoastră.
Transformați-vă afacerea cu o soluție agilă și eficientă.
Optimizați performanța echipei de vânzări cu Dynamics 365 Sales.
Explorați cum vă puteți adapta afacera într-un mediu imprevizibil.
DIGITALIZARE FISCALĂ
- SAF-T (D406)
- E-FACTURA
- E-TRANSPORT
CONFIGURARE ȘI LOCALIZARE ÎN SITEMELE ERP
- LOCALIZARE D365 FINANCE
- PAYROLL D365 BC
Maximizați vizibilitatea financiară și profitabilitatea afacerii.
Dynamics 365 Finance este soluția pentru managementul financiar, simplificând procesele prin automatizare și AI, oferind o platformă fiabilă care susține decizii inteligente și răspunde nevoilor în schimbare ale departamentelor financiare.
Sursa: The Total Economic Impact™ Of A Migration To Microsoft Dynamics 365 Business Central, June 2024
Consultanții noștri analizează în detaliu procesele și cerințele departamentului financiar, pentru a înțelege obiectivele companiei dumneavoastră și a livra o soluție adaptată realității din teren.
Vă propunem o arhitectură construită în jurul specificului organizației dumneavoastră, care consolidează și automatizează activitățile esențiale, reducând erorile și timpul alocat sarcinilor repetitive.
Dynamics 365 Finance poate fi implementat în orice scenariu tehnologic agreat de compania dumneavoastră, cu suport complet în migrare, configurare și scalare.
Soluțiile noastre respectă cerințele legislative locale și sunt permanent actualizate, beneficiind de asistență specializată din partea echipei BRINEL | IQANTO, certificată pe cele mai recente versiuni Microsoft.
Transformați lanțul de aprovizionare într-un avantaj competitiv.
BRINEL | iQanto vă permite să modernizați lanțul de aprovizionare fără a înlocui sistemele existente. Soluția, construită pe platforma robustă Dynamics 365 Supply Chain Management, integrează eficient datele din sisteme diferite, oferindu-vă informații valoroase și acțiuni în timp real. Beneficiați de o implementare modulară, compatibilă cu Microsoft 365 și echipamente precum HoloLens, pentru un lanț de aprovizionare mai inteligent, mai conectat și mai agil.
Vă oferim acces la date operaționale actualizate, astfel încât să puteți urmări stocurile, comenzile și producția fără întreruperi. Luați decizii mai rapide, cu informații clare.
Colaborăm îndeaproape cu echipa dumneavoastră pentru a ajusta nivelurile de stoc, a reduce costurile de transport și a anticipa mai bine cererea, folosind instrumente moderne de prognoză.
Consultanții BRINEL | IQANTO au expertiză solidă în planificarea producției și programare. Acest lucru se traduce în timpi de livrare mai buni, întreruperi minime și o planificare predictibilă.
Vă ajutăm să creșteți calitatea produselor și să respectați obiectivele ESG printr-un consum optimizat de resurse și controlul amprentei de carbon.
Soluții flexibile, implementate pentru nevoile dumneavoastră.
Power Platform accelerează dezvoltarea aplicațiilor, îmbunătățește experiența angajaților și integrează capabilități AI avansate, oferind o platformă sigură, scalabilă și ușor de extins pentru transformarea digitală rapidă.
Sursa: The Total Economic Impact™ Of A Migration To Microsoft Dynamics 365 Business Central, June 2024
Cu Power Apps, dezvoltăm împreună aplicații adaptate proceselor interne, fără timpi lungi de livrare. Echipele dumneavoastră pot contribui activ, fără a avea cunoștințe avansate de programare.
Eliminăm sarcinile repetitive prin fluxuri de lucru digitale, conectate cu sistemele existente. Documentele, aprobările sau notificările curg automat – fără pierderi de timp sau efort.
Obțineți o imagine de ansamblu clară și actualizată a afacerii dumneavoastră, prin dashboarduri interactive și rapoarte personalizate. Înțelegeți ce se întâmplă și unde puteți optimiza.
Vă ajutăm să creați chatboturi și agenți virtuali pentru suport intern, vânzări sau procese repetitive – integrați direct în aplicațiile existente.
Aveți nevoie de un portal pentru clienți, parteneri sau angajați? Power Pages vă permite să îl construiți rapid, fără dezvoltare complicată, cu suport complet din partea noastră.
Transformați-vă afacerea cu o soluție agilă și eficientă.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ajută companiile mici și mijlocii să își conecteze echipele de finanțe, vânzări, service și operațiuni într-o singură aplicație ușor de utilizat.
Sursa: The Total Economic Impact™ Of A Migration To Microsoft Dynamics 365 Business Central, June 2024
Dynamics 365 Business Central oferă o abordare completă a managementului afacerii, integrând funcțiile de financiar, vânzări, servicii și operațiuni într-o singură aplicație coerentă. Această platformă unificată optimizează fluxurile de lucru și datele, contribuind la creșterea eficienței generale.
Cu sprijinul specialiștilor BRINEL | IQANTO, soluția poate fi implementată în cloud, oferindu-vă flexibilitatea și scalabilitatea necesare unei afaceri moderne. Astfel, beneficiați de acces securizat de la distanță și de o reducere semnificativă a efortului de administrare IT locală.
Experții BRINEL | IQANTO asigură o implementare rapidă a Dynamics 365 Business Central, folosind o metodologie clară, pas cu pas. Această abordare structurată reduce timpul și resursele necesare, accelerând atingerea rezultatelor dorite.
Cu informațiile oferite în timp real de Dynamics 365 Business Central și expertiza consultanților și dezvoltatorilor BRINEL | IQANTO, compania dumneavoastră se poate adapta rapid la schimbările din piață și la nevoile clienților — cu agilitate și încredere.
Optimizați performanța echipei de vânzări cu Dynamics 365 Sales.
BRINEL | iQanto vă oferă o soluție CRM inteligentă, flexibilă și orientată spre client, construită pe Dynamics 365 Sales. Prin expertiza noastră și o implementare personalizată, veți transforma complet modul în care echipele de vânzări interacționează cu clienții și iau decizii.
Sistemele adaptive detectează semnale de piață în timp real și le convertesc în insighturi acționabile. Astfel, echipele pot anticipa nevoile clienților și oferi experiențe de vânzare personalizate, chiar și în contexte dinamice.
Automatizăm procesele de vânzări pentru a reduce sarcinile manuale, astfel încât echipele dvs. să se concentreze pe activități cu impact direct în vânzări – de la calificarea leadurilor la închiderea oportunităților.
Conectăm toate punctele de contact pentru a oferi o perspectivă 360° asupra fiecărui client, ceea ce permite o înțelegere profundă a comportamentului și așteptărilor acestora.
Echipa noastră certificată, valorificând inteligența artificială din Dynamics 365 Sales, sprijină analiza predictivă, ajutând organizațiile să ia decizii informate prin prognozarea tendințelor, identificarea oportunităților și atenuarea provocărilor potențiale.
Explorați cum vă puteți adapta afacera într-un mediu imprevizibil.
BRINEL | IQANTO vă poate ajuta să ă oferim posibilitatea de a beneficia de o eficiență crescută în comunicarea cu clienții, prin adaptare dinamică bazată pe date, ajustare rapidă a strategiilor și utilizare eficientă a mai multor canale.
Analizați o cantitate mare de date pentru a obține un profil 360 de grade al clientului dvs. și pentru a personaliza fiecare interacțiune.
Profitați de inovația Copilot și AI pentru a oferi experiențe captivante și personalizate în câteva minute.
Înțelegeți și optimizați modul în care eforturile mixului de marketing contribuie la rezultatele cheie ale afacerii.
DIGITALIZARE FISCALĂ
- SAF-T (D406)
- E-FACTURA
- E-TRANSPORT
CONFIGURARE ȘI LOCALIZARE ÎN SITEMELE ERP
- LOCALIZARE D365 FINANCE
- PAYROLL D365 BC
Adoptarea digitalizării fiscale, prin implementarea tehnologiilor precum SAF-T, e-factura și e-transport, poate îmbunătăți eficiența operațională, reduce costurile asociate cu procesele manuale și facilitează conformitatea rapidă cu cerințele fiscale. Această transformare contribuie la consolidarea imaginii de brand prin modernizare și eficiență crescută în gestionarea activităților financiare și logistice, inclusiv prin utilizarea soluțiilor de Localizare Microsoft Dynamics 365 Finance și Localizare Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Procesul de localizare al Dynamics 365 constă în adaptarea produsului pentru a satisface cerințele culturale, lingvistice și reglementare specifice ale României. Scopul este de a garanta nu doar utilizabilitatea soluției, ci și corespondența cu publicul țintă, respectarea legilor și standardelor locale, oferind în același timp o experiență de utilizare fluidă.
Localizarea pentru Payroll în D365 BC nu este doar un aspect tehnic, ci și un element crucial pentru companiile care doresc să opereze eficient în peisajul fiscal și legislativ românesc. Prin adaptarea precisă a funcționalităților de salarizare la mediul local, soluția devine nu doar utilă, ci și un instrument esențial pentru gestionarea eficientă a resurselor umane în cadrul unui mediu de afaceri dinamic și complex.
SAF-T (Standard Audit File for Tax) este un nou standard de raportare impus contribuabililor, aliniat la normele globale pentru schimbul electronic de date contabile între companii și autoritățile fiscale. Dezvoltat de experții BRINEL | IQANTO, acest produs facilitează clienților îndeplinirea obligațiilor legale într-un mod simplu și conform cu reglementările. Cu ajutorul software-ului SAF-T, dezvoltat de echipa BRINEL | IQANTO, puteți genera rapid fișiere de raportare conforme cu cerințele legale ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), inclusiv pentru declarația D406, începând cu 1 ianuarie 2022 în România.
Am dezvoltat această funcționalitate în conformitate cu Directiva 2014/55/UE a Comisiei Europene. Factura electronică reprezintă o variantă digitală a facturii tradiționale pe hârtie, generată, transmisă și procesată electronic. Ea facilitează procesele de facturare în format digital, eliminând necesitatea documentelor fizice. Integrată în sistemele de schimb electronic de date (EDI), factura electronică simplifică procesul de facturare, reducând eforturile manuale și sporind eficiența tranzacțiilor financiare.
Soluția dezvoltată de noi pentru raportarea RO e-Transport către ANAF respectă în întregime legislația în vigoare. Prin intermediul acestei soluții, contribuabilii accesează sistemul RO e-Transport din spațiul privat virtual (SPV) și completează detaliile legate de partenerii comerciali, bunurile transportate (inclusiv descrierea, caracteristicile, cantitățile și valoarea acestora), locurile de încărcare și descărcare, precum și informații despre tipul de transport utilizat.