Candidatul ideal:
Descrierea postului:
Join us in an international initiative and collaborate with teams in Romania and different countries as a Consultant Support in Microsoft Dynamics AX/365 in the areas of Finance! You will work with the BRINEL| IQANTO team of professionals on Microsoft Dynamics technology and make sure to offer the best support possible for our current projects.
The role suits you if you have the following skills:
Min 4 years experience in a similar role;
Advanced knowledge of AX 2012 and Dynamics 365 Finance and Operations, Finance;
AX user experience is a plus;
Knowledge of AP/ AR/ General Ledger/ Accounting and/or Project Management and Accounting Module;
Advanced knowledge of English both written and spoken;
Experience in international projects and working with multicultural teams;
Ability to communicate effectively, self-motivated, resilient in problem solving;
Ability to prioritize customer needs, proactive attitude;
Ability to look at projects and its role as a whole and also to understand the impact of tasks in depth;
Ability to set expectations correctly;
Ability to receive and provide feedback in a constructive way, both personally and in the interest of the smooth running of the team and the project of which he/she is part.
It will also help you to have knowledge of:
Jira;
Azure DevOps;
Some of your responsibilities:
Investigate, reproduce problems and provide solutions as a member of 2nd and 3rd line support teams;
Monitor, provide daily support and cooperate with external or internal team for ERP system maintenance.
Your benefits:
Generous salary package;
Access to the latest technology;
Access to complex projects with potential for professional development;
Working with project teams from different cultural backgrounds;
Working environment that encourages personal and professional development.
BRINEL | IQANTO caută noi colegi talentați în București, Cluj sau Timișoara, care vor să își dezvolte cariera și să performeze în cadrul unei companii de top, cu peste 30 de ani de experiență în construcția și implementarea de proiecte IT. Căutăm o persoană ambițioasă, cu experiență în domeniul IT&C, cu aptitudini dovedite în activitatea de vânzare sau în alte activități care au presupus interacțiuni cu clienții finali.
Competențe:
studii superioare (constituie avantaj studiile tehnice);
minim 3 ani experiență;
cunoștinte tehnice generale în IT (orice specializare sau experiență într-un anumit segment specific constituie un avantaj. ex: infrastructura data center, networking, soluții de securitate, soluții de licențiere, aplicații de business-ERP, CRM, etc);
cunoștinte foarte bune MS Office;
cunoștinte bune limba engleză;
permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.
Abilități:
bun comunicator și negociator;
abilități de prezentare;
ambițios, perseverent și motivat de succes;
atitudine pro-activă, inițiativă;
orientare către rezultate;
dorința și capacitatea de a se informa și a întelege noile tehnologii promovate de companie;
abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită;
abilitatea de a-și organiza activitățile și a stabili priorităti.
În rolul de IT Sales Executive candidatul va trebui:
să caute activ oportunități de vânzare pentru produsele, serviciile și soluțiile din portofoliul BRINEL;
să își planifice meetinguri cu clienții potențiali pentru a le întelege problemele și/sau nevoile de business;
să promoveze structura de produse și servicii BRINEL în funcție de nevoile de business specifice fiecărui client;
să închidă oportunitățile identificate, parcurgând etapele de ofertare, negociere și contractare;
să construiască un parteneriat pe termen lung cu clienții din portofoliu;
să își îndeplinească targetele de vânzări agreate;
să colaboreze în mod activ cu celelate departamente implicate în ciclul de vânzare (presales, product management, delivery);
să se asigure că cererile clientului sunt tratate la nivelul așteptărilor acestuia, în mod profesionist, respectând termene și condiții agreate.
Ce oferim:
un mediu de lucru dinamic si profesionist;
pachet salarial atractiv corelat cu rezultatele obtinute;
formare de excepție si obținerea de certificări profesionale;
asigurare medicală.
Căutăm un inginer de rețea cu experiență.
Acest rol necesită ca inginerul să ofere suport avansat pentru rețea, precum și să asiste la implementarea de noi infrastructuri și sisteme.
Responsabilități / Atribuții cheie:
Configurarea și instalarea de routere, firewall-uri, concentratoare VPN și dispozitive de securitate (Cisco, Aruba, PaloAlto Networks);
Instalarea și configurarea mediilor de comutare și a rețelelor wireless;
Cunoștințe despre rețelele de centre de date;
Gestionarea proiectelor atribuite și a componentelor de program pentru a furniza servicii;
Cunoștințe pentru DNS, securitate, rutare IP, HTTP, VPN, rutare e-mail, SPAM etc.;
Menținerea securității rețelei prin configurarea corectă a VPN și a firewall-urilor;
Răspunsul la solicitări din partea departamentelor de vânzări, tehnic și a furnizorilor externi pentru a oferi asistență și suport tehnic;
Depanarea defecțiunilor de funcționare a aplicațiilor hardware și software de rețea și a sistemelor de securitate.
Experiență și calificări necesare:
Experiență anterioară în domeniul IT - domeniul rețelelor constituie un avantaj;
Certificare CCNA curentă sau similară;
Sunt necesare abilități tehnice, analitice și interpersonale;
Bune cunoștințe de comunicații de rețea, arhitecturi de rețea, protocoale din suita TCP/IP, platforme de management de rețea;
Abilitatea de a comunica într-o manieră clară, politicoasă și prietenoasă;
Aptitudini organizatorice solide și capacitate de multitasking;
Experiență în a răspunde solicitărilor clienților pentru instalarea, întreținerea și repararea defecțiunilor echipamentelor Modelul OSI, în special primele patru straturi;
Stiva TCP/IP și alte protocoale utilizate în mod obișnuit (ICMP, GRE etc.);
Protocoale de rutare utilizate în mod obișnuit (OSPF și BGP);
Protocoale VPN standard (IPSec, OVPN, L2TP, SSL VPN etc.);
Implementarea și configurarea aparatelor la timp, în funcție de cerințele proiectului;
Întreținerea și asigurarea SLA pentru toate tipurile de medii.
Ce oferim:
Renumerare competitivă în funcție de calificări și vechime;
Abonament medical privat;
Oportunități de învățare continuă pentru a vă îmbunătăți competențele profesionale și transversale;
Mediu de lucru prietenos cu profesioniști cu experiență.
Join our dedicated team at BRINEL | IQANTO as a Full-Stack Java Developer in Cluj or Bucharest. In this role, you will contribute to enhancing and scaling our software solutions. You'll leverage your solid knowledge of Java, Spring Boot, alongside front-end technologies like Angular or React, to build high-quality, scalable, and resilient applications. Your familiarity with containerization, orchestration and CI/CD practices will help streamline our development workflow.
Responsibilities:
Qualifications:
Nice to Have:
Shape the future of software development at BRINEL | IQANTO as a Lead Full-Stack Java Developer in Cluj or Bucharest. In this senior leadership role, you will oversee the full software development lifecycle, architecting scalable and secure applications using Java, Spring Boot, and Angular or React. You will drive strategic technical decisions, lead cross-functional teams, and foster a culture of excellence and continuous improvement. Your deep expertise in backend, frontend, infrastructure, and DevOps practices will shape the future of our software products.
Responsibilities:
Qualifications:
Nice to Have:
Take a leading role at BRINEL | IQANTO as a Senior Full-Stack Java Developer in Cluj or Bucharest. You will guide the development of scalable full-stack applications using Java, Spring Boot, Angular or React. You’ll architect secure, high-performance RESTful APIs, manage both SQL and NoSQL databases, and lead efforts in event-driven system features. Your expertise will contribute to improving our CI/CD pipelines and ensuring top code quality.
Responsibilities
Qualifications
Nice to Have: