Teraplast adoptă Office 365 și reduce cu 60% solicitările de help desk

TERAPLAST alege BRINEL pentru schimbarea soluției de email, migrând de la o soluție Linux către un serviciu cloud - Office 365.

Împreună cu TERAPLAST am căutat o soluție capabilă să ofere răspunsuri corecte la cerințele organizației.

300 utilizatori

1 Tb spațiu de stocare

______________________

fără investiții în infrastructura hardware și licențe

+ Skype for Business

_____________________

departamentul HR folosește intens Skype for business pentru interviurile de angajare derulate în întreaga țară.

Suita Office 365 permite utilizatorilor TERAPLAST să colaboreze eficient și asigură suportul necesar dezvoltării organizației pe termen lung fiind capabilă să facă față evoluției continue a cerințelor de business.

Teraplast adoptă Office 365 și reduce cu 60% solicitările de help desk

Colaborarea cu BRINEL a fost esențială atât în alegerea soluției optime, cât și în migrarea efectivă la Office 365. Experiența lor ca integrator și-a spus cuvântul în cadrul proiectului, iar cunoștințele și certificările pe soluții și servicii Microsoft ne-au ajutat să câștigăm timp și fluență în utilizare.

Daniel Muresan, IT Manager - TERAPLAST

Teraplast este cel mai mare procesator de PVC din România. Compania are 4 subsidiare, 5 depozite, zeci de distribuitori, 600 de angajați și mii de clienți în întreaga lume.

În 2015, confruntat cu limitările infrastructurii informatice existente și dorind echiparea angajaților cu intrusmente moderne de colaborare și coordonare a activității, grupul Teraplast a decis schimbare fundamentală a modului de lucru.

Împreună cu Teraplast, am analizat situația internă, nevoile angajaților și am căutat cea mai portivita soluție, bazată pe tehnologie Microsoft. Ulterior, compania a derulat un proiect pilot, cu 20 de utilizatori pentru evaluarea serviciilor Microsoft - Office 365. Proiectul pilot desfășurat în perioada ianuarie-februarie 2015, a arătat ca Office 365 duce la creșterea eficienței utilizatorilor și la reducerea efortului de administarre din partea echipei IT. Mai mult, fiind un serviciu cloud, nu implică investiții în hardware și licențe și nici costuri suplimentare cu alimentarea și întreținerea acestor echipamente. Astfel, după două luni de evaluare a serviciilor Microsoft, Teraplast a migrat peste 300 de utilizatori la Office 365, atât ca e-mail cât și ca soluție de productivitate personală și colaborare. Procesul de migrare a decurs fără incidente, nu au fost pierderi de corespondență și nici întreruperi ale activității.

Alături de BRINEL, am căutat o soluție capabilă să ofere răspunsuri corecte la cerințele noastre. Am ales Microsoft Office 365, un serviciu cloud care elimină investițiile inițiale în infrastructura IT și permite utilizatorilor să fie conectați la companie de oriunde ar lucra. Mai mult, disponibilitatea serviciilor este 99.9% garantată contractual, iar administrarea este foarte simplă.

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Sunt convins că principalul beneficiu al Office 365 este îmbunătățirea colaborării și comunicării interne. Oamenii sunt mai bine conectați la organizație și își pot face munca mai ușor, își servesc mai bine colegii ceea ce crează armonie în întreaga echipă. Avem certitudinea că tehnologia ne ajută să progresăm!

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Colegii din departamentul de Resurse Umane folosesc intens Skype for Business pentru interviurile de angajare derulate în întreaga țară. Realizăm astfel economii considerabile de timp, dar și financiare, în ceeea ce privește deplasările, deciziile de angajare luându-se la sediul central pe baza înregistrărilor video.

Daniel Muresan IT Manager - Teraplast

Beneficiile obținute în urma implementării

Pentru Teraplast principala schimbare a fost la nivel de e-mail cu impact major asupra activității întregii echipe începând de la departamentele de Management, Achiziții, HR și până la departamentul IT.

Fiind un serviciu cloud, nu implică investiții în hardware și licențe și nici costuri suplimentare cu alimentarea și nici întreținerea echipamentelor.

Office 365 a eliminat orice întrerupere de corespondență și a oferit tuturor utilizatorilor spațiu generos de stocare (1TB) și limite mari pentru documentele atașate. E-mailul poate fi accesat de pe orice tip de dispozitiv și din orice locație;

Angajații salvează documentele în OneDrive, de unde pot fi partajate foarte uțor, având acces în funcție de drepturile individuale și primesc automat notificări atunci când apar modificări ale documentelor pe care le utilizează în mod constant.

Departamentul HR folosește Skype for Business pentru derularea interviurilor de angajare. Procesul de recrutare este mai scurt și mai ieftin, iar angajatorii fac mai puține deplasări. Costurile de transport, cazare și masă sunt mai mici. Mai mult, interviurile sunt înregistrate și pot fi oricând re-analizate, ceea ce crește calitatea procesului de recrutare.

Teraplast înregistrează aceste beneficii prin adoptarea unei tehnologii moderne. Mai mult, investiția inițială a fost zero, deoarece Office 365 este diponibilă pe baza unui abonament anual și nu implică achiziția de echipamente. Doar schimbarea serverului de e-mail ar fi necesitate o investiție de minimum 5.000 de euro, la care se adăugau însă costurile de actualizare a licențelor Office.

Marele câștig rezidă în faptul că suita Office 365 permite angajaților Teraplast să colaboreze eficient și că asigură suportul necesar dezvoltării organizației pe termen lung, fiind capabilă să facă față evoluției continue a cerințelor de business.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study