Promod se dezvoltă cu ajutorul soluției ERP implementată de BRINEL

PROMOD alege BRINEL pentru integrarea aplicațiilor economico-financiare într-un sistem unitar, accesibil din orice locație a companiei.

Împreună cu PROMOD am căutat o soluție integrată care să permită accesul rapid la informații și implicit la fluidizarea procesului decizional.

Rapoarte în timp real

Reducere timp livrare

___________________

organizare eficientă și vizibilitate sporită a depozitului

Acces rapid la informații

__________________________

rapoarte în 1-2 ore vs  2-5 zile

emitere factură în 5 minute vs 20 minute

Implementarea și scalabilitatea soluției integrate Microsoft Dynamics Nav, permite business-ului Promod să se dezvolte în propriul ritm, acoperind noile direcții de dezvoltare.

Promod se dezvoltă cu ajutorul soluției ERP implementată de BRINEL

Microsoft Dynamics™ NAV ne permite să ne dezvoltăm în ritmul nostru. Pe masură ce afacerea noastră crește, putem achiziționa noi module care să ne eficientizeze activitatea. Dacă la început am implementat sistemul în  zonele de bază ale activității noastre (financiar, vânzări, cumpărări, stocuri), acum am început să extindem aria de functionalități, acoperind noile direcții de dezvoltare ale Promod.

Zoltan Gundisch - Director Financiar, Promod

Firma PROMOD SRL prezentă pe piața românească din anul 1995, este unul distre cei mai importanți comercianți din domeniul instalațiilor electrice din România, având peste 120 de angajați și cinci puncte de lucru. Oferind produse de calitate ce provin de la peste 75 de producători de renume mondial și servicii profesionale, Promod a stabilit relații de afaceri cu peste 2000 de parteneri, printre care și principalele rețele comerciale multinațioanle din România.

Cele mai mari riscuri ale business-ului Promod sunt desele schimbări ale legislației și condițiile economice instabile din România, precum și multitudinea de soft-uri care îngreunau procesul de afaceri, datorită numărului ridicat de proceduri și a lipsei de integrare.

Pentru marirea gradului de competitivitate a companiei, specialiștii BRINEL au propus Soluția Microsoft Dynamics Nav care integrează dimensiunea financiar-contabilă într-un sistem unitar nou, ce poate fi operabil din locații multiple și oferă implicit acces rapid la informații.

Procesul de implementare s-a desfășurat în mai multe etape, începând cu cerințele minimale de facturare, la care s-au adăugat ulterior cerințe suplimentare din zona logistică adaptate nevoilor de afaceri ale companiei.

Un avantaj major al soluție implementate îl reprezintă posibilitatea personalizării acesteia prin dezvoltarea de produse suplimentare (add-ons).

Îmbunătățirile vizibile ale modului de lucru ne-au ajutat să folosim în mod eficient timpul și resursele pe care le avem la dispoziție pentru a ne concentra asupra afacerii noastre.

Zoltan Gundish Director Financiar - Promod

Un beneficiu real al implementării soluției integrate Microsoft Dynamics Nav îl constituie reducerea timpului de lucru. Astfel, în momentul de față, putem obține situațiile operative într-un interval de 1-2 ore, spre deosebire de situația anterioara implementării în care obținerea acestora varia între 2 și 5 zile. În același timp, durata necesară întocmirii unei facturi și a avizului a scăzut de la 20 la 5 minute.

Zoltan Gundish Director Financiar - Promod

Beneficii obținute în urma implementării:

  • Accesul managementului la rapoarte on-line în timp real;
  • Funcționarea optimă și verificată a managementului comenzilor;
  • Creșterea vitezei de încasare și procesare a documentelor;
  • Organizarea depozitului;
  • Creșterea acurateței datelor;
  • Scalabilitatea afacerii;
  • Control integrat a flux-ului comercial (client, prețuri, discount-uri);
  • Posibilitatea gestionării unei cantități mari de marfă.

 

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study