Promod se dezvolta cu ajutorul solutiei ERP implementata de BRINEL

PROMOD alege BRINEL pentru integrarea aplicatiilor economico-financiare intr-un sistem unitar, accesibil din orice locatie a companiei.

Impreuna cu PROMOD am cautat o solutie integrata care sa permita accesul rapid la informatii si implicit la fluidizarea procesului decizional.

Rapoarte in timp real

Reducere timp livrare

___________________

organizare eficienta si vizibilitate sporita a depozitului

Acces rapid la informatii

__________________________

rapoarte in 1-2 ore vs  2-5 zile

emitere factura in 5min vs 20min

Implementarea si scalabilitatea solutiei integrate Microsoft Dynamics Nav, permite business-ului Promod sa se dezvolte in propriul ritm, acoperind noile directii de dezvoltare.

Promod se dezvolta cu ajutorul solutiei ERP implementata de BRINEL

Microsoft Dynamics™ NAV ne permite sa ne dezvoltam in propriul nostru ritm. Pe masura ce afacerea noastra creste, putem achizitiona noi module care sa ne eficientizeze activitatea. Daca la inceput am implementat sistemul in  zonele de baza ale activitatii noastre (financiar, vanzari, cumparari, stocuri), acum am inceput sa extindem aria de functionalitati, acoperind noile directii de dezvoltare ale Promod.

Zoltan Gundisch - Director Financiar, Promod

Firma PROMOD SRL prezenta pe piata romaneasca din anul 1995, este unul distre cei mai importanti comercianti din domeniul instalatiilor electrice din Romania, avand peste 120 de angajati si cinci puncte de lucru. Oferind produse de calitate ce provin de la peste 75 de producatori de renume mondial si servicii profesionale, promod a stabilit relatii de afaceri cu peste 2000 de parteneri, printre care si principalele retele comerciale multinatioanle din Romania.

Cele mai mari risucri ale business-ului Promod sunt desele schimbari ale legislatiei si conditiile economice instabile din Romania, precum si multitudinea de soft-uri care ingreunau procesul de afaceri, datorira numarului ridicat de proceduri si a lipsei de integrare.

Pentru marirea gradului de competitivitate a companiei, specialistii BRINEL au propus Solutia Microsoft Dynamics Nav care integreaza dimensiunea financiar-contabila intr-un sistem unitar nou, ce poate fi operabil din locatii multiple si implicit acces rapid la informatii.

Procesul de implementare s-a desfasurat in mai multe etape, incepand cu cerintele minimale de facturare, la care s-au adaugat ulterior cerinte suplimentare din zona logistica adaptate nevoilor de afaceri ale companiei.

Un avantaj major al solutie implementate il reprezinta posibilitatea personalizarii acesteia prin dezvoltarea de produse suplimentare (add-ons).

Imbunatatirile vizibile ale modului de lucru ne-au ajutat sa folosim in mod eficient timpul si resursele pe care le avem la dispozitie pentru a ne concentra asupra afacerii noastre.

Zoltan Gundish Director Financiar - Promod

Un beneficiu real al implementarii solutiei integrate Microsoft Dynamics Nav il constituie reducerea timpului de lucru. Astfel, in momentul de fata putem obtine situatiile operative intr-un interval de 1-2 ore, spre deosebire de situatia anterioara implementarii iin care obtinerea acestora varia intre 2 si 5 zile In acelasi timp, durata necesara intacmirii unei facturi si a avizului a scazut de la 20 la 5 minute.

Zoltan Gundish Director Financiar - Promod

Beneficii obtinute in urma implementarii:

  • Accesul managementului la rapoarte on-line in timp real;
  • Functionarea optima si verificata a managementului comenzilor;
  • Cresterea vitezei de incasare si procesare a documentelor;
  • Organizarea depozitului;
  • Cresterea acuratetei datelor;
  • Scalabilitatea afacerii;
  • Control integrat a flux-ului comercial (client, preturi, discount-uri);
  • Posibilitatea gestionarii unei cantitati mari de marfa.

 

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study