Farmec eficientizeaza procesul de productie si reduce timpii de lucru cu Microsoft Dynamics Nav

Farmec alege BRINEL pentru integrarea aplicatiilor economico-financiare intr-un sistem unitar, interfatabil cu aplicatiile existente in cadrul companiei si organizarea productiei.

Am propus o solutie integrata bazata pe tehnologie Microsoft ce poate fi personalizata pe cerintele unei companii de productie, asa cum e si Farmec.

-20% stocuri

-20% timp de lucru

____________________

stoc in timp real, in orice locatie

flexibilitate si trasabilitate

-20% buget de achizitii

____________________

planificare si provizionare productie

reducerea erorii umane

Solutia Microsoft Dynamics NAV a crescut eficienta procesului de productie si a redus timpii de lucru, ceea ce permite companiei Farmec sa ofere clientilor sai un nivel inalt de servicii.

Farmec eficientizeaza procesul de productie si reduce timpii de lucru cu Microsoft Dynamics Nav

Solutia Microsoft Dynamics™ NAV oferita de BRINEL ne-a ajutat in primul rand sa crestem eficienta in cadrul proceselor de planificare, control si urmarire a productiei prin reducerea timpilor de lucru si printr-o organizare riguroasa a activitatilor, ceea ce a condus la eficientizarea intregului proces de productie.

Cristian ANI - IT Manager, Farmec 

Cu peste 400 de produse in portofoliu si peste 600 de angajati, Farmec SA este unul dintre cei mai mari producatori si comercianti de produse cosmetice si articole de curatenie (chimico-casnice) din Romania si Europa de Sud-Est. Alaturi de produsele proprii, compania Farmec mai comercializeaza si produse non-Farmec printr-o reteaua proprie de magazine si reprezentante comerciale in 14 locatii din tara. 10% din cifra de afaceri a companiei consta in exporturip

Existenta unui portofoliu cu aproximativ 400 de tipuri de produse implica un efort apreciabil de aprovizionare si urmarire a proceselor de fabricatie. Intr-o etapa initiala Farmec a recurs la modernizarea sistemului informatic in scopul eficientizarii activitatii. Astfel au fost implementate mai multe aplicatii informatice, specifice anumitor departamente. In timp, numarul acestora a ajuns la 13 si fiind realizate pe tehnologii diferite sistemul rezultat nu era complet integrat, integrarea efectuandu-se offline. De asemenea, programarea productiei se facea semiautomat, fapt ce determina ca acest proces sa se desfasoare cu dificultate.

Pe masura ce piata a evoluat si a devenit mai concurentiala, la Farmec s-a pus problema optimizarii practicilor de afaceri si implicit modernizarea sistemului informatic. Astfel, compania a cautat sa achizitioneze o solutie integrata de management care sa raspunda nevoilor tot mai stringente in ceea ce priveste organizarea productiei. Aceasta optimizare trebuia sa permita Farmec sa ofere clientilor un nivel inalt de servicii si in acelasi timp sa stabileasca o baza solida pentru a beneficia de imbunatatirile tehnologice.

Dupa o analiza atenta, echipa BRINEL a propus o solutie integrata bazata pe Microsoft Dynamics Nav dar care poate fi personalizata pentru a raspunde cerintelor specific companiilor de productie, asa cum este si Farmec. Propunerea facuta de BRINEL rezolva problema integrarii tuturor compartimentelor afacerii intr-o solutie unitara si functionala, conceputa pentru a planifica si urmari in mod eficient toate activitatile unei organizatii prin utilizarea resurselor financiare si fizice.

Proiectul a fost inceput in aprilie 2005, a intrat in etapa Go Live in aprilie 2006, iar receptia finala a avut loc in ianuarie 2007.

Inlocuirea celor 13 aplicatii disparate care gestionau activitati conexe, cu Solutia Microsoft Dynamics Nav, capabila sa sustina toate activitatile noastre, a condus la realocarea unei parti din resursele care gestionau aceste aplicatii catre activitati mai profitabile in cadrul companiei noastre.

Cristian Ani IT Manager - Farmec

Solutia propusa de BRINEL s-a pliat perfect pe specificul activitatii noastre, raspunzand diverselor provocari pe care le intampinam in gestionarea unor activitati: planificarea incarcarii utilajelor, controlul consumului, planificarea necesarului de materiale, controlul stocurilor, integrarea aplicatiilor existente.

Cristian Ani IT Manager - Farmec

In cadrul proiectului au fost implementare urmatoarele module: Financiar, Contabilitate, Vanzari, Cumparari, CRM, Productie, toate integrate intr-o singura solutie unitara. Procesul de implementare a inceput prin integrarea zonelor critice (financiar, contabilitate), pentru ca apoi sa continue prin implementarea celorlalte module din cadrul solutiei. Microsoft Dynamics™ NAV acopera intreaga arie de activitati Farmec, fiind particularizata pe specificul activitatilor de productie desfasurate.

Beneficiile obtinute in urma implementarii:

  • Prin planificarea si reorganizarea productiei s-a obtinut o reducere a stocurilor de 20%
  • Metodele si procesele de fabricatie pot fi schimbate si implementate „din mers"
  • Solutia ofera o capacitate ridicata de raspuns la modificari neasteptate
  • Stocul se poate vedea in timp real, online, in orice locatie. Stocurile de materii prime si ambalaje fara miscare au fost reduse cu 40%;
  • Prin eliminarea fiselor de magazie (completare si evidenta) s-a redus cu 20% timpul alocat lucrului cu documentele;
  • Productia se poate previziona si planifica mult mai bine datorita trecerii de la sistemul de costuri directe la sistemul de costuri standard;
  • Aplicatia permite stabilirea din timp a unei politici de preturi;
  • S-au realizat economii de 20% la achizitia de materiale;
  • Sistemul ofera posibilitatea de a factura la clienti marfa si bonificatiile sub diverse forme.
Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study