EnergoBit îmbunătățește securitatea și posibilitatile de comunicare în timp ce crește productivitatea IT

EnergoBit alege BRINEL pentru îmbunătățirea securității IT, a comunicării interne și externe, precum și pentru o administrare centralizată a resurselor hardware & software.

+400 utilizatori

locații diferite

________________________

creșterea productivității angajaților, inclusiv a celor mobili

  

+50% creștere productivitate

______________________ 

echipa IT gestionează centralizat domeniul organizației

Migrarea și implementarea Wondows Server cu Active Directory și Microsoft Exchange permite angajaților EnergoBit să se focuseze pe proiecte care să aducă valoare adăugata afacerii.

EnergoBit îmbunătățește securitatea și posibilitatile de comunicare în timp ce crește productivitatea IT

Soluția Exchange Server a imbunătățit comunicarea în siguranță în interiorul și exteriorul companiei. Oamenii se bazează pe sistemele puse la dispoziție de noi, au încredere în instrumentele și dispozitivele pe care le folosesc, în timp ce departamentul IT&C administrează mult mai usor tot acest sistem integrat.

Raul Gadola - Director IT&C, EnergoBit

EnergoBit este un grup de firme care activează în domeniul electric cu sediul central în Cluj-Napoca și sucursale în București, Brașov, Bacău și Constanța, având peste 400 de angajați și o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro.

EnergoBit a dorit îmbunătățirea securitații informațiilor și a comunicării interne/externe precum și realizarea unei infrastructuri moderne de mesagerie, care să permită acces la resursele companiei și o agilitate mai mare pentru angajații mobili, precum consultații tehnici sau forța de vânzări. De asemenea, evidența și administrarea centralizată a resurselor hardware/software au constituit cerințe importante ale proiectului, tinând cont și de necesitatea îndeplinirii condițiilor pentru auditurile de calitate și securitate informatică.

Cei 400 de angajați depind de accesul la tehnologie pentru a îndeplini sarcinile, atunci cand sunt la sediul central, într-unul dintre birourile regionale sau pe teren.

Pe fondul problemelor identificate, specialiștii BRINEL implicați în proiect au decis să îmbunătățească radical sistemul de securitate internă și să ofere o soluție performantă pentru comunicare și mesagerie. Astfel noua infrastructură a fost clădită pe Microsoft  Windows Server cu serviciile Active Directory și Microsoft Exchange Server.

Astăzi, EnergoBit folosește eficient resursele de comunicare și colaborare ale serverului Exchange, inclusiv pentru accesul de la distanță la e-mail, prin Microsoft Office Outlook Web Acces sau folosirea unor dispozitive de tip smartphone. Având în vedere că a fost implementat și sistemul Forefront TMG 2010, angajații mobili, cei care folosesc laptop conectat la internet în timpul deplasărilor (soluție VPN Cisco-Vodafone), pot să-și acceseze în siguranță corespondența e-mailului în Microsoft Office Outlook.

Soluția Exchange Server a îmbunătățit foarte mult comunicarea în siguranță în interiorul și exteriorul companiei. Oamenii se bazează pe sistemele puse la dispoziție de noi, au încredere în instrumentele și dispozitivele pe care le folosesc, în timp ce dpartamentul IT&C administrează mult mai usior tot acest sistem integrat.

Raul Gadola IT&C Manager, EnergoBit

Acum ne putem concentra pe proiecte care să aducă valoare afacerii, în loc sa pierdem timp în activități administrative. Ceea ce avem acum, reprezintă o bază solidă pentru a merge mai departe. Nu am implementat deocamdată funcții de portal, de colaborare, dar planificăm să reușim cât mai repede finalizarea acestor proiecte.

Raul Gadola IT&C Manager, EnergoBit

Beneficiile obținute în urma implementării:

  • Creșterea gradului de securitate și îndeplinirea standardelor pentru certificări și auditări;
  • creșterea productivității angajaților, inclusiv a celor mobili;
  • Reducerea substanțială a timpului dedicat serviciilor de suport IT.

Din momentul recepționării soluției, personalul IT estimează o creștere semnificativă a producției, de aproximativ 50% în cazul sarcinilor administrative, de mentenanță și intervenții solicitate de utilizatori, inclusiv în cazul unor situații neprevazute. Întreg departamentul IT al EnergoBit fiind mulțumit de progresul tehnologic realizat.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study