EnergoBit imbunatateste securitatea si posibilitatile de comunicare in timp ce creste productivitatea IT

EnergoBit alege BRINEL pentru imbunatatirea securitatii IT, a comunicarii interne si externe, precum si pentru o administrare centralizata a resurselor hardware & software.

Imprezzio Global a ales BRINEL pentru uniformizarea suitelor de productivitate si obtinerea celui mai bun raport cost-functionalitate.

+400 utilizatori

locatii diferite

________________________

cresterea productivitatii angajatilor, inclusiv a celor mobili

  

+50% crestere productivitate

______________________ 

echipa IT gestioneaza centralizat domeniul organizatiei

Migrarea si implementarea Wondows Server cu Active Directory si Microsoft Exchange permite angajatilor EnergoBit sa se focuseze pe proiecte care sa aduca valoare adaugata afacerii.

EnergoBit imbunatateste securitatea si posibilitatile de comunicare in timp ce creste productivitatea IT

Solutia Exchange Server a imbunatatit comunicarea in siguranta in interiorul si exteriorul companiei. Oamenii se bazeaza pe sistemele puse la dispozitie de noi, au incredere in instrumentele si dispozitivele pe care le folosesc, in timp ce departamentul IT&C administreaza mult mai usor tot acest sistem integrat.

Raul Gadola - Director IT&C, EnergoBit

EnergoBit este un grup de firme care activeaza in domeniul electric cu sediul central in Cluj-Napoca si sucursale in Bucuresti, Brasov, Bacau si Constanta, avand peste 400 de angajati si o cifra de afaceri de peste 100 de milioane de euro.

EnergoBit a dorit imbunatarirea securitatii informatiilor si a comunicarii interne/externe precum si realizarea unei infrastructuri moderne de mesagerie, care sa permita acces la resursele companiei si o agilitate mai mare pentru angajatii mobili, precum consultatii tehnici sau forta de vanzari. De asemenea, evidenta si administrarea centralizata a resurselor hardware/software au constituit cerinte importante ale proiectului, tinand cont si de necesitatea indeplinirii conditiilor pentru auditurile de calitate si securitate informatica.

Cei 400 de angajati depind de accesul la tehnologie pentru a indeplini sarcinile, atunci cand sunt la sediul central, intr-unul dintre birourile regionale sau pe teren.

Pe fondul problemelor identificate, specialistii BRINEL implicit in proiect audecis sa imbunatateasca radical sistemul de securitate interna si sa ofere o solutie performanta pentru comunicare si mesagerie. Astfel noua infrastructura a fost cladita pe Microsoft  Windows Server cu serviciile Active Directory si Microsoft Exchange Server.

Astazi, EnergoBit foloseste eficient resursele de comunicare si colaborare ale serverului Exchange, inclusiv pentru accesul de la distanta la e-mail, prin Microsoft Office Outlook Web Acces sau folosirea unor dispozitive de tip smartphone. Avand in vedere ca a fost implementat si sistemul Forefront TMG 2010, angajatii mobili, cei care folosesc laptop conectat la internet in timpul deplasarilor (solutie VPN Cisco-Vodafone), pot sa-si acceseze in siguranta corespondenta e-mailului in Microsoft Office Outlook.

Solutia Exchange Server a imbunatatit foarte mult comunicarea in siguranta in interiorul si exteriorul companiei. Oamenii se bazeaza pe sistemele puse la dispozitie de noi, au incredere in instrumentele si dispozitivele pe care le folosesc, in timp ce dpartamentul IT&C administreaza mult mai usior tot acest sistem integrat.

Raul Gadola IT&C Manager, EnergoBit

Acum ne putem concentra pe proiecte care sa aduca valoare afacerii, in loc sa pierdem timp in activitatii administrative. Ceea ce avem acum, reprezinta o baza solida pentru a merge mai departe. Nu am implementat deocamdata functii de portal, de colaborare, dar planificam sa reusim cat mai repede finalizarea acestor proiecte.

Raul Gadola IT&C Manager, EnergoBit

Beneficiile obtinute in urma implementarii:

  • Cresterea gradului de securitate si indeplinirea standardelor pentru certificari si auditari;
  • cresterea productivitatii angajatilor, inclusiv a celor mobili;
  • Reducerea substantia a timpului dedicat serviciilor de suport IT.

Din momentul receptionarii solutiei, personalul IT estimeaza o crestere semnificativa a productiei, de aproximativ 50% in cazul sarcinoradministrative, de mentenanta si interventii solicitate de utilizatori, inclusiv in cazul unor situatii neprevazute. Intreg departamentul IT al EnergoBit fiind multumit de progresul tehnologic realizat.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study