Compania feroviara Via Terra foloseste Skype for Business pentru imbunatatirea serviciilor de mentenanta

RailSoft, membru Via Terra a ales BRINEL pentru imbunatatirea colaborarii in cadrul grupului si o gestiune centralizata a resurselor grupului.

Impreuna cu RailSoft am cautat o solutie de administrare facila a utilizatorilor si a modului de gestionare licente.

+ 50 de utilizatori

10 locatii

______________________

acces de oriunde, de pe orice tip de device 

-30% timp de administrare

-25% buget de achizitii IT

_______________________

echipa IT gestioneaza centralizat domeniul organizatiei

Office 365 ca suita de productivitate permite angajatilor Via Terra sa pastreze o legatura eficienta cu clientii din orice judet, reducand timpul alocat operatiunilor si asigurand astfel o activitate fluenta.

Compania feroviara Via Terra foloseste Skype for Business pentru imbunatatirea serviciilor de mentenanta

Skype for Business ne ajuta sa oferim un suport mai bun clientilor nostri cat si sa masuram timpul de interventie si sa defalcam orele lucrate pe proiect. Cu Skype for Business am redus considerabil timpul alocat mentenantei pentru ca am trecut de la e-mail la colaborare video, ceea ce permite o comunicare in timp real si implicit un schimb mai des de informatii.

Sebastian Gaga - Director RailSoft (membru al Grupului Via Terra Spedition)

  

Organizata intr-un grup de sase companii, Via Terra ofera o gama larga de servicii din domeniul transportului de marfa pe calea ferata, transport fluvial si maritim, transporturi speciale si negabaritice dar si activitati legate de dezvoltarea si intretinerea infrastructurii feroviare si siguranta transporturilor. Compania are sediul central in Cluj si peste 500 de angajati la nivel national.

Via Terra infiinteaza RailSoft, o companie care sa gestioneze dezvoltarea si implementarea unei solutii de ticketing, dar totodata sa asigure si suportul intern pentru utilizarea eficienta a tehnologiei in cadrul grupului. Ulterior, activitatea RailSoft a devenit o linie de business independenta, prin vanzarea aplicatiei de ticketing si catre alti beneficiari.

In 2015 echipa de management a Via Terra a decis imbunatatirea mediului de lucru al angajatilor la nivel de de e-mail, colaborare si unelte de productivitate. Decizia a fost luata atat pentru a  elimina unele disfunctionalitati ale solutiei de email cat si pentru a optimiza modul de creare si transmitere a documentelor de natura comerciala si legala. De asemenea, din cauza existentei a sase companii distincte in cadrul grupului si a zece puncte de lucru distribuite geografic, echipa IT avea dificultati in administrarea facila a utilizatorilor, atat ca drepturi de acces cat si ca alocare si instalare licente.

In calitate de partener certificat Microsoft, am cautat sa identificam solutia potrivita. Dupa o analiza atenta, echipa BRINEL - RailSoft a propus migrarea la Office 365 pentru cei 52 de utilizatori ai Via Terra, solutie care sa permita o imbunatatire evidenta a colaborarii, precum si gestiunea centralizata a resurselor.

In urma consultatei oferite de BRINEL, am inteles care sunt avantajele serviciilor de tip cloud si am decis adoptarea Office 365. Aceasta decizie ne-a adus o reducere de 25 % a costurilor cu licentierea produselor Microsoft, dar mai ales o solutie de email performanta si usor de gestionat intr-o maniera centralizata.

Sebastian Gaga Director RailSoft

Posibilitatea instalarii pe dispozitive multiple este un alt castig al noii forme de licentiere. Avem utilizatori de Mac-uri, iar Office 365 ne permite instalarea si pe aceste dispozitive, fara costuri suplimentare. Avem in vedere si crearea unor functionalitati in SharePoint Online pentru departamentul juridic prin care documentele cu valente legale sa ajunga usor la beneficiari, sa poate fi urmarite modificarile, iar acestia sa aiba intotdeauna versiunile actualizate. De asemenea, gestiunea centralizata a modului de alocare a licentelor ne ajuta in activitatea zilnica, mai ales ca avem angajati in zece locatii diferite.

Sebastian Gaga Director RailSoft

Beneficiile obtinute in urma implementarii:

Angajatii Via Terra folosesc Office 365 atat pe dispozitive mobile cu Windows cat si cu iOS, inclusiv telefoane mobile inteligente. Documentele sunt pastrate centralizat si usor de accesat indiferent de locatie. Spatiu de stocare si limitele documentelor atasate sunt generoase, iar disponibilitatea atinge 99.9%, ceea ce asigura fluenta activitatii.

Prin utilizarea facilitatilor Office 365 Admin Center, echipa IT a Via Terra gestioneaza centralizat domeniul organizatiei, adaugarea de utilizatori, alocarea de drepturi etc. Astfel, compania a redus cu 30% timpul alocat operatiunilor de administrare a solutiei, iar membrii echipei IT se pot concentra de activitati cu valoare adaugata mai mare.

  • 25% reduce de cost si reducerea cu 30% a timpului dedicat administrarii solutiei
  • versionarea documentelor si acces la acestea indiferent de locatie/dispozitiv
  • solutie de email performanta si usor de gestionat intr-o maniera centralizata
  • imbunatatirea operatiunilor de mentenanta prin facilitate de comunicare vizuala si partajare desktop cu Skype for Business.

RailSoft, compania IT a grupului, foloseste, de asemenea, Office 365 ca suita de productivitate, alaturi de uneltele specifice de dezvoltare, in principal Visual Studio. Pentru RailSoft un avantaj deosebit este Skype for Business care permite pastrarea unei legaturi eficiente cu proprii clienti, aflati in alte judete. RailSoft livreaza solutia de ticketing in regim „as a service”, iar abonamentul include si mentenanta aferenta. Skype for Business ofera angajatilor RailSoft facilitati de comunicare vizuala si partajare desktop si astfel operatiunile de mentenanta sunt mai simple si au un impact mai mare. Pentru RailSoft, utilizarea Skype for Business a redus timpul alocat operatiunilor de mentetanta catre clienti, activitatea fiind prestata mai eficient.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study