Compania feroviară Via Terra folosește Skype for Business pentru îmbunătățirea serviciilor de mentenanță

RailSoft, membru Via Terra a ales BRINEL pentru îmbunătățirea colaborării în cadrul grupului și o gestiune centralizată a resurselor grupului.

Împreună cu RailSoft am căutat o soluție de administrare facilă a utilizatorilor și a modului de gestionare licențelor.

+ 50 de utilizatori

10 locații

______________________

acces de oriunde, de pe orice tip de device 

-30% timp de administrare

-25% buget de achiziții IT

_______________________

echipa IT gestionează centralizat domeniul organizației

Office 365 ca suită de productivitate permite angajaților Via Terra să păstreze o legatură eficient cu clienții din orice județ, reducând timpul alocat operațiunilor și asigurând astfel o activitate fluentă.

Compania feroviară Via Terra folosește Skype for Business pentru îmbunătățirea serviciilor de mentenanță

Skype for Business ne ajută atât să oferim un suport mai bun clienților noștri cât și să măsurăm timpul de intervenție și să defalcăm orele lucrate pe proiect. Cu Skype for Business am redus considerabil timpul alocat mentenanței pentru că am trecut de la e-mail la colaborare video, ceea ce permite o comunicare în timp real și implicit un schimb mai des de informații.

Sebastian Gaga - Director RailSoft (membru al Grupului Via Terra Spedition)

  

Organizată într-un grup de șase companii, Via Terra oferă o gamă largă de servicii din domeniul transportului de marfă pe calea ferată, transport fluvial și maritim, transporturi speciale și negabaritice dar și activități legate de dezvoltarea și întreținerea infrastructurii feroviare și siguranța transporturilor. Compania are sediul central în Cluj și peste 500 de angajați la nivel național.

Via Terra înființează RailSoft, o companie care să gestioneze dezvoltarea și implementarea unei soluții de ticketing, dar totodată să asigure și suportul intern pentru utilizarea eficientă a tehnologiei în cadrul grupului. Ulterior, activitatea RailSoft a devenit o linie de business independentă, prin vânzarea aplicației de ticketing și către alți beneficiari.

În 2015 echipa de management a Via Terra a decis îmbunătățirea mediului de lucru al angajaților la nivel de de e-mail, colaborare și unelte de productivitate. Decizia a fost luată atât pentru a  elimina unele disfuncționalități ale soluției de email cât și pentru a optimiza modul de creare și transmitere a documentelor de natură comercială și legală. De asemenea, din cauza existenței a șase companii distincte în cadrul grupului și a zece puncte de lucru distribuite geografic, echipa IT avea dificultăți în administrarea facilă a utilizatorilor, atât ca drepturi de acces cât și ca alocare și instalare licențe.

În calitate de partener certificat Microsoft, am căutat să identificăm soluția potrivită. După o analiză atentă, echipa BRINEL - RailSoft a propus migrarea la Office 365 pentru cei 52 de utilizatori ai Via Terra, soluție care să permită o îmbunătățire evidentă a colaborarii, precum și gestiunea centralizată a resurselor.

În urma consultanței oferite de BRINEL, am înteles care sunt avantajele serviciilor de tip cloud și am decis adoptarea Office 365. Această decizie ne-a adus o reducere de 25 % a costurilor cu licențierea produselor Microsoft, dar mai ales o soluție de email performantă și ușor de gestionat într-o manieră centralizată.

Sebastian Gaga Director RailSoft

Posibilitatea instalării pe dispozitive multiple este un alt câstig al noii forme de licențiere. Avem utilizatori de Mac-uri, iar Office 365 ne permite instalarea și pe aceste dispozitive, fără costuri suplimentare. Avem în vedere și crearea unor funcționalități în SharePoint Online pentru departamentul juridic prin care documentele cu valențe legale să ajungă ușor la beneficiari, să poate fi urmărite modificările, iar aceștia să aibă întotdeauna versiunile actualizate. De asemenea, gestiunea centralizată a modului de alocare a licentelor ne ajuta in activitatea zilnica, mai ales ca avem angajati in zece locatii diferite.

Sebastian Gaga Director RailSoft

Beneficiile obținute în urma implementării:

Angajații Via Terra folosesc Office 365 atât pe dispozitive mobile cu Windows cât și cu iOS, inclusiv telefoane mobile inteligente. Documentele sunt păstrate centralizat și ușor de accesat indiferent de locație. Spațiul de stocare și limitele volumului documentelor atașate sunt generoase, iar disponibilitatea atinge 99.9%, ceea ce asigură fluență activității.

Prin utilizarea facilităților Office 365 Admin Center, echipa IT a Via Terra gestionează centralizat domeniul organizației, adăugarea de utilizatori, alocarea de drepturi etc. Astfel, compania a redus cu 30% timpul alocat operațiunilor de administrare a soluției, iar membrii echipei IT se pot concentra asupra unor activități cu valoare adăugată mai mare.

  • 25% reducere de cost și reducerea cu 30% a timpului dedicat administrării soluției
  • versionarea documentelor și accesul la acestea indiferent de locație/dispozitiv
  • soluție de email performantă și ușor de gestionat într-o manieră centralizată
  • îmbunătățirea operațiunilor de mentenanță prin facilitate de comunicare vizuală și partajare desktop cu Skype for Business.

RailSoft, compania IT a grupului, folosește, de asemenea, Office 365 ca suită de productivitate, alături de uneltele specifice de dezvoltare, în principal Visual Studio. Pentru RailSoft un avantaj deosebit este Skype for Business care permite păstrarea unei legături eficiente cu proprii clienți, aflați în alte județe. RailSoft livrează soluția de ticketing în regim „as a service”, iar abonamentul include și mentenanța aferentă. Skype for Business oferă angajaților RailSoft facilități de comunicare vizuală și partajare desktop și astfel operațiunile de mentenanță sunt mai simple și au un impact mai mare. Pentru RailSoft, utilizarea Skype for Business a redus timpul alocat operațiunilor de mentetanță către clienți, activitatea fiind prestată mai eficient.

Clientii despre noi
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study
Case Study