Salesforce CRM

Salesforce CRM

Salesforce.com furnizeaza aplicatii software servicii clienti pe care le platiti pe parcurs! Aplicatiile sunt gandite sa ajute companiile in managementul echipei de vanzari in urmarirea informatiilor clientilor, si in oferirea de servicii de calitate, toate acestea contribuind la cresterea afacerii prin automatizarea proceselor de vanzare si servicii post-vanzare.

 
Recunoasteri pentru INOVATIE:
  • Premiile UK Software Satisfaction: "Cel mai bun CRM Enterprise si Management de Clienti";
  • Gartner: "Lider in Automatizarea Fortei de Vanzari, Centre de servicii pentru clienti" in ultimii 9 ani;
  • Forbes: "Numarul 1 mondial – cea mai inovatoare companie 5 ani la rand".

 

Vindeti mai eficient!
Mai productiv!

Solutia CRM numarul #1 in lume poate gestiona intregul proces de vanzari, inclusiv generarea clientilor potentiali, ofertelor si a comenzilor de vanzare. In sistemul ERP se pot trimite direct datele pentru generarea facturii, a notei contabile si a tranzactiei de stoc. Salesforce CRM ofera oamenilor de vanzari o imagine completa si acces instantaneu la toate informatiile despre:

  • Client si datele companiei
  • Contacte si factori de decizie
  • Istoricul interactiunilor si activitatilor
  • Oportunitatile, ofertele si contractele.
Cresteti loialitatea, retentia si
satisfactia clientilor!

Fiecare cerere de suport este o oportunitate pentru imbunatatirea relatiei cu clientii si totodata pentru generarea de venituri suplimentare. Salesforce are functionalitati multiple si complexe pentru managementul activitatilor de suport clienti.

  • Serviciu clienti 24/7
  • Customer-care personalizat
  • Suport pentru clienti prin orice canal: telefonic, e-mail, SMS
  • Serviciu inteligent pentru clienti
  • Rezolvati cazurile mai rapid
  • Se pot defini reguli de asociere si escaladare.
Personalizati interactiunea cu
clientii!

Puteti urmari cu usurinta performanta fiecarei campanii de marketing in termeni de volum de vanzari si afaceri noi generate. Campaniile pot targeta clienti existenti sau prospecti. Pentru fiecare campanie puteti segmenta baza de contacte si lead-uri in functie de diferite criterii si de asemenea, puteti lansa, gestiona si urmari campanii promotionale si de cross/up sales.

  • Planificati, personalizati si optimizati customer journey
  • Cunoasteti clientii mai bine
  • Mutati clientii in nivelul urmator in customer journey
  • Masurati impactul de business
Salesforce CRM

   

 

BRINEL poate adapta solutia CRM "on demand" in mod unic si in timp real cerintelor oricarei organizatii. Salesforce este 100% configurabil!

 

De ce Salesforce?
  • Acces instant si securizat de pe orice dispozitiv mobil
  • Usor de personalizat si utilizat
  • Platiti pe parcurs
  • Platforma completa Enterprise Cloud nr. 1 in lume
De ce BRINEL si Salesforce?

 

  • Personalizare si adaptare la business-ul Dvs
  • Costuri de implementare reduse
  • Suport si training pentru implementare.

Pentru a afla mai multe despre produsele Salesforce, click aici!

Pentru a vedea descrierea pachetelor de consultanta oferite de BRINEL, click aici!