Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 

- transforma contactele in clienti -

Microsoft Dynamics CRM este o solutie pentru gestionarea relatiei cu clientii si cu partenerii de afaceri, ce permite oferirea unei viziuni complete asupra fiecarui client sau partener, din momentul inceperii interactiunii, prospectarii, pana la semnarea contractului si apoi, continuu prin mentinerea relatiei cu acestia.

Dynamics CRM este o solutie scalabila, performanta, flexibila si perfect integrata cu Microsoft Office Outlook. Solutia poate fi implementata la sediul clientului, utilizata in regim de subscriptie Microsoft online, sau utilizand serviciile de DataCenter oferite de BRINEL. 

Microsoft Dynamics CRM

Earn customers for life

Automatizare activitati marketing

Realizati segmentarea clientilor actuali sau potentiali si creati liste de prospecti pentru campaniile de marketing ce pot fi partajate si exportate in formate multiple.

Urmariti activitatile, sarcinile si bugetele pentru fiecare campanie de marketing pe care o planificati. Masurati performanta fiecarei campanii cu ajutorul indicatorilor de performanta, iar prin intermediul rapoartelor obtinute puteti identifica tendintele pietei. 

Informatii centralizate

 

Respectati optiunile fiecarui contact, client sau prospect, in ce priveste modul de comunicare dorit: email, telefon, fax sau posta.

Captarea preferintelor, relatiilor si dinamica comunicarii pe retelele de socializare, prin conectorul de Social Media la cele mai utilizate platforme de socializare profesionala si personala, ofera date utile despre fiecare cont in parte. 

Acces de oriunde, oricand

Accesati Solutia CRM de pe orice tip de device si eficentizati activitatea angajatilor mobili. Interfetele sunt intuitive si similare cu cele ale aplicatiilor Microsoft Office. Accesul prin client web la aplicatie se poate face de pe browsere multiple.

Drepturile de utilizare a datelor se stabilesc pentru fiecare utilizator prin roluri de securitate definite in solutie, in functie de specificul fiecarei companii.   

Urmarire oportunitati

Automatizati procesele de vanzare si cresteti timpul destinat vanzarilor prin alocarea in mod automat a sarcinilor si a clientilor potentiali catre echipa de vanzari, pe baza unor reguli predefinite. Pentru fiecare oportunitate in parte puteti crea si monitoriza oferte personalizate, astfel incat puteti incheia rapid contracte prin centralizarea informatiilor principale si veniturile generate de acestea. Gestionati oferte intr-un mod simplificat prin crearea de liste de preturi si reduceri.

Reporting

Urmariti clientii intr-un sistem centralizat si realizati analize detaliate pe baza rapoartelor obtinute si identificati astfel cele mai optime scenarii de vanzari.

Acum puteti sa va focusati cu adevarat pe ceea ce conteaza - clientii!

 

 

Customer service

Reactionati mai rapid la cererile clientilor in legatura cu solicitarile de servicii si asistenta, cu ajutorul accesului la date complete despre sesizari si clientii implicati. Cazurile se pot rezolva cu usurinta prin simplificarea procesului de gasire a informatiilor cu ajutorul unor intrumente familiare si sa programati resursele pentru a asigura confortul clientilor prin servicii eficiente.

 

Sa dezvolti un business de succes nu este chiar asa de usor. Atunci cand campaniile de marketing, intalnirile cu clientii, analizele de date si serviciile de "customer care" si multe altele se suprapun, este nevoie de o solutie de management al relatiilor cu clientii eficienta care sa combine toate aceste functionalitati intr-un singur loc. Ai nevoie de Microsoft Dynamics CRM!

Contacteaza acum un specialist BRINEL in managementul relatiilor cu clientii.

Contact