Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM 

- transformă contactele în clienți -

Microsoft Dynamics CRM este o soluție pentru gestionarea relației cu clienții și cu partenerii de afaceri, ce permite oferirea unei viziuni complete asupra fiecărui client sau partener, din momentul începerii interacțiunii, prospectării, până la semnarea contractului și apoi, continuu prin menținerea relației cu aceștia.

Dynamics CRM este o soluție scalabilă, performantă, flexibilă și perfect integrată cu Microsoft Office Outlook. Soluția poate fi implementată la sediul clientului, utilizată în regim de subscripție Microsoft online, sau utilizând serviciile de DataCenter oferite de BRINEL. 

Microsoft Dynamics CRM

Earn customers for life

Automatizare activități marketing

Realizați segmentarea clienților actuali sau potențiali și creați liste de prospecți pentru campaniile de marketing ce pot fi partajate și exportate în formate multiple.

Urmăriți activitățile, sarcinile și bugetele pentru fiecare campanie de marketing pe care o planificați. Măsurați performanța fiecarei campanii cu ajutorul indicatorilor de performanță, iar prin intermediul rapoartelor obținute puteți identifica tendințele pieței. 

Informatii centralizate

 

Respectați opțiunile fiecărui contact, client sau prospect, în ce privește modul de comunicare dorit: email, telefon, fax sau poștă.

Captarea preferințelor, relațiilor și dinamica comunicării pe rețelele de socializare, prin conectorul de Social Media la cele mai utilizate platforme de socializare profesională și personală, oferă date utile despre fiecare cont în parte. 

Acces de oriunde, oricând

Accesați Soluția CRM de pe orice tip de device și eficentizați activitatea angajaților mobili. Interfețele sunt intuitive și similare cu cele ale aplicațiilor Microsoft Office. Accesul prin client web la aplicație se poate face de pe browsere multiple.

Drepturile de utilizare a datelor se stabilesc pentru fiecare utilizator prin roluri de securitate definite în soluție, în funcție de specificul fiecărei companii.   

Urmărire oportunități

Automatizați procesele de vânzare și creșteți timpul destinat vânzărilor prin alocarea în mod automat a sarcinilor și a clienților potențiali către echipa de vânzări, pe baza unor reguli predefinite. Pentru fiecare oportunitate în parte puteți crea și monitoriza oferte personalizate, astfel încât puteți încheia rapid contracte prin centralizarea informațiilor principale și veniturile generate de acestea. Gestionați oferte într-un mod simplificat prin crearea de liste de prețuri și reduceri.

Reporting

Urmăriți clienții într-un sistem centralizat și realizați analize detaliate pe baza rapoartelor obținute și identificați astfel cele mai optime scenarii de vânzări.

Acum puteți să vă focalizați cu adevarat pe ceea ce contează - clienții!

 

 

Customer service

Reacționați mai rapid la cererile clienților în legătură cu solicitările de servicii și asistență, cu ajutorul accesului la date complete despre sesizări și clienții implicați. Cazurile se pot rezolva cu ușurință prin simplificarea procesului de găsire a informațiilor cu ajutorul unor intrumente familiare și să programați resursele pentru a asigura confortul clienților prin servicii eficiente.

 

Să dezvolți un business de succes nu este chiar așa de ușor. Atunci când campaniile de marketing, întâlnirile cu clienții, analizele de date și serviciile de "customer care" și multe altele se suprapun, este nevoie de o soluție de management al relațiilor cu clienții eficientă care să combine toate aceste funcționalități într-un singur loc. Ai nevoie de Microsoft Dynamics CRM!

Contactați acum un specialist BRINEL în managementul relațiilor cu clienții.

Contact