Încrederea clienților se câștigă în momentul contractării și livrării produsului și se consolidează prin echipa de suport. Instrumentul digital Support Management Center este legătura facilă și în timp real a echipei de suport tehnic cu clienții Dvs. Orice incident care afectează activitatea colaboratorilor Dvs poate fi gestionat astfel încât remedierea lui să fie efectuată cu maximum de operativitate.
Începand de la 4 euro* / user / lună
Tablou de bord care oferă multiple informații în ferestre diferite pentru a putea lucra mai ușor și mai eficient. Numărul și tipul de cereri de suport, alocarea și starea acestora se regăsesc cu ușurință prin intermediul tabloului de bord.
Funcționalitatea se bazează pe un formular standard. Orice angajat completează formularul cu câmpurile predefinite. Cererea urmează apoi fluxul de rezolvare. În plus, cererile pot fi create și prin intermediul aplicației dedicate pentru smartphone.
Urmăriți și controlați modul în care cererea parcurge etapele de soluționare. Oferă status-ul în timp real al cererilor înregistrate. Trimite emailuri de notificare utilizatorilor care au acțiuni de efectuat.
Verificați gradul și viteza de răspuns la cererile de asistență primite, precum și viteza de închidere a acestora prin intermediul setului de rapoarte puse la dispoziție de aplicație.
Accesați soluția de pe orice tip de dispozitiv mobil prin aplicațiile dedicate. Indiferent de sistemul de operare, Microsoft Power Apps va asigura disponibilitatea soluției pentru angajații Dvs. mobili.
Pre-rechizite din suita Microsoft Office 365