Creșteți transparența proceselor de semnare a contractelor și gestionați totul într-un singur loc. De acum, contractele dumneavoastră sunt mai ușor de administrat! Indiferent dacă sunt pe fluxul de negociere, aprobare, semnare, sau sunt întocmite de mai mult timp, le veți regăsi și gestiona cu ușurință prin intermediul instrumentului digital Contract Management Center. Reduceți, astfel timpul necesar activităților administrative și urmăriți fluxul de aprobare a contractelor în timp real. Instrumentul digital creat de BRINEL, vă oferă transparență totală pentru managementul contractelor.
Începând de la 4 euro* / user / lună
Rezultatele se vad imediat cu Contract Management Center by BRINEL
Controlează modul în care cererile de contracte sunt completate și aprobate. Utilizatorii completează formularul cu datele necesare și adaugă documentele. Cererea urmează apoi fluxul de aprobare stabilit, controlat, informat.
Controlează procesul de aprobare. Urmărește și controlează modul în care contractul se mișcă pentru verificare și aprobare între departamente. Email-uri de alertare notifică utilizatori care au acțiuni de efectuat.
Găsește rapid contractele de care ai nevoie folosind opțiunea de "căutare avansată" pe mai multe criterii, de exemplu: parte contractantă, data reînnoire, responsabil contract, etc.
Tablou de bord care oferă multiple informații, inclusiv reînnoirea contractelor, în ferestre diferite pentru a putea lucra mai ușor și mai eficient.
Un set personalizat de rapoarte active și indicatori despre performanța și stadiul contractelor în companie.
Pre-rechizite din suita Microsoft Office 365