Brinel Digital Tools

BRINEL Digital Tools

 

In noua Era digitala, instrumentele prin care o companie sau institutie interactioneaza atat cu proprii angajati ca si cu partenerii de business sunt tot mai rapide, usor de utilizat si de intretinut.

Bazandu-se pe o  experienta de peste 25 de ani, si de puterea data de tehnologiile cloud, BRINEL va propune un set de instrumente digitale cu care sa optimizati modul in care interactionati cu proprii angajati cat si cu clientii si partenerii dvs.

Cele mai importante resurse ale unei companii sunt clientii si proprii angajati. De aceea, va propunem un set de 3 instrumente digitale, cu ajutorul carora, gestiunea activitatilor cu acestia se simplifica.  Multe instrumente cu specific occidental se regasesc deja pe pietele vestice, dar viziunea BRINEL a plecat de la dorinta de a ingloba particularitatile mediului romanesc in instrumentele on-line oferite de noi. Bazandu-ne pe setul cel mai utilizat de instrumente de birou pus la dispozitie de Microsoft, am putut sa ne concentram activitatea pe oferirea unor facilitati practice, care sa fie usor de utilizat si intretinut, usor de pus in functiune, si care sa reduca deasemenea investitia necesara in tehnologie.

Prima versiune a instrumentelor noastre acopera un set de trei activitati importante pentru activitatea unei companii: managementul contractelor, managementul actiunilor de suport clienti si managementul angajatilor.

Mai multe informatii puteti afla pe paginile dedicate produselor.

  Contract Management Center Support Management Center Employee Management Center