Salesforce CRM
  
Clienti Salesforce CRM
 
Salesforce.com furnizeaza aplicatii software servicii clienti pe care le platiti pe parcurs! Aplicatiile sunt gandite sa ajute companiile in managementul echipei de vanzari in urmarirea informatiilor clientilor, si in oferirea de servicii de calitate, toate acestea contribuind la cresterea afacerii prin automatizarea proceselor de vanzare si servicii post-vanzare.

Recunoasteri pentru INOVATIE:

  • Premiile UK Software Satisfaction: „Cel mai bun CRM Enterprise si Management de Clienti”;
  • Gartner: „Lider in Automatizarea Fortei de Vanzari, Centre de servicii pentru clienti” in ultimii 9 ani;
  • Forbes: „Numarul 1 mondial – cea mai inovatoare companie 5 ani la rand”.



Salesforce sales cloud

Vindeti mai eficient! Mai productiv!

 

Solutia CRM numarul #1 in lume poate gestiona intregul proces de vanzari, inclusiv generarea clientilor potentiali, ofertelor si a comenzilor de vanzare. In sistemul ERP se pot trimite direct datele pentru generarea facturii, a notei contabile si a tranzactiei de stoc. Salesforce CRM ofera oamenilor de vanzari o imagine completa si acces instantaneu la toate informatiile despre:

  • Client si datele companiei
  • Contacte si factori de decizie
  • Istoricul interactiunilor si activitatilor
  • Oportunitatile, ofertele si contractele.


Salesforce Service Cloud

Cresteti loialitatea, retentia si satisfactia clientilor!


Fiecare cerere de suport este o oportunitate pentru imbunatatirea relatiei cu clientii si totodata pentru generarea de venituri suplimentare. Salesforce are functionalitati multiple si complexe pentru managementul activitatilor de suport clienti.

  • Serviciu clienti 24/7
  • Customer-care personalizat
  • Suport pentru clienti prin orice canal: telefonic, e-mail, SMS
  • Serviciu inteligent pentru clienti
  • Rezolvati cazurile mai rapid
  • Se pot defini reguli de asociere si escaladare.
Salesforce Marketing Cloud

Personalizati interactiunea cu clientii!

Puteti urmari cu usurinta performanta fiecarei campanii de marketing in termeni de volum de vanzari si afaceri noi generate. Campaniile pot targeta clienti existenti sau prospecti. Pentru fiecare campanie puteti segmenta baza de contacte si lead-uri in functie de diferite criterii si de asemenea, puteti lansa, gestiona si urmari campanii promotionale si de cross/up sales.

  • Planificati, personalizati si optimizati customer journey;
  • Cunoasteti clientii mai bine;
  • Mutati clientii in nivelul urmator in customer journey;
  • Masurati impactul de business.

  

 

BRINEL poate adapta solutia CRM "on demand" in mod unic si in timp real cerintelor oricarei organizatii. Salesforce este 100% configurabil!
 

De ce Salesforce?

De ce BRINEL si Salesforce?

ok Acces instant si securizat de pe orice dispozitiv mobil
ok BRINEL - partener de implementare Salesforce CRM
ok Usor de personalizat si utilizat
ok  Personalizare si adaptare la business-ul Dvs
ok Platiti pe parcurs
ok Costuri de implementare reduse
ok Platforma completa Enterprise Cloud nr. 1 in lume
ok Suport si training pentru implementare





Pentru a vedea comparatia completa a produselor Salesforce.com, click aici!

Pentru a vedea descrierea pachetelor de consultanta oferite de BRINEL, click aici!